jennygrandin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jenny - 28 augusti 2013 22:51

Haft totalt fullt upp, bara idag har jag hunnit rida, tillbaka till skolan, hem äta och sen iväg och dansa.

Låter inte mycket men kan man inte sova på nätterna som jag nu råkat ut för, är det väldigt jobbigt och man blir väldigt trött! haha jaja

kommer inlägg om ridpasset imorgon då jag ska rida med skolan igen då. Vi ska ha dressyr så blir nog bra.


Har suttit den senaste timmen och försökt få klart min svenska uppgift som ska vara klar nästa onsdag, har skrivit 1 ½ sida och den får kortast vara fyra sidor SUCK! har även lite naturbruksarbete som ska göras innan tisdag.

Men det värsta har ju iaf inte kommit igång än tror jag så jag ska väl inte klaga än!


I helgen finns inga planer än förutom ridning på lördag som vanligt, tänkte försöka ta det lugnt på fredagen och sen lördag vet jag inte. Kanske någon roiig fest/utgång? Who knows?;) 


Men nu måste jag verkligen försöka sova så att jag iaf får någon sömn.


Godnatt på er!      

Av Jenny - 26 augusti 2013 01:02

Ska upp om 5 timmar.. jippi!
Första dagen på ny praktikplats, ska vara hos helena ström i kolbäck.
Blir nog supet bra får vi hoppas:)
Skulle iaf ha med mig hjälm så lite kanske ja iaf får rida?;)
Men nuuu måste ja sova!
Godnatt på er!

Av Jenny - 20 augusti 2013 13:52

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards